EWE laureatem Programu Najwyższa Jakość Quality International 2016

W dniu 29.09.2016 r. podczas Europejskiego Forum Jakości, w trakcie Gali QI w Warszawie, Prezes EWE, Pan Dariusz Brzozowski odebrał Certyfikat i godło jakości przyznane już po raz drugi dla EWE, za najwyższą jakość świadczonych usług.

Kapituła Programu, odbywającego się pod patronatem: Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polskiego Komitetu Normalizacyjnego wysoko oceniła EWE i nagrodziła spółkę za działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach działalności, zwłaszcza w zakresie kompleksowego zapewniania odbiorcom stałego dostępu do źródła energii – gazu ziemnego oraz doradztwa w zakresie jego używania.

  • Zdjęcie z wręczenia certyfikatu

  • Godło dla EWE

  • Certyfikat QI 2016

  • Gala Jakości QI 2016

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników to dla nas wartość nadrzędna, dlatego podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu Biur Obsługi Klienta EWE w Międzyrzeczu, Rzepinie, Krośnie Odrzańskim i Wieluniu. W związku z tym zachęcamy do korzystania ze zdalnych form komunikacji.

Wszystkie sprawy w EWE załatwisz bez wychodzenia z domu, poprzez:

Czytaj więcej>>

<