FAQ

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

Najczęściej zadawane pytania:

Pytania i odpowiedzi według kategorii

  1. Dlaczego warto korzystać z e-BOK?

    Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta EWE daje Ci dostęp do wielu funkcji i możliwości, z których wcześniej mogłeś korzystać wyłącznie przychodząc do Biura Obsługi Klienta EWE lub dzwoniąc na Infolinię. e-BOK dostępny jest 365 dni w roku, 24 h na dobę. By z niego korzystać, wystarczy dostęp do Internetu i szybka rejestracja na stronie www.ebok.ewe.pl. Zakres spraw możliwych do załatwienia w e-BOK’u jest bardzo szeroki i obejmuje: sprawdzanie sald i terminów płatności faktur, wyświetlanie wykresów i statystyk zużycia gazu ziemnego, sprawdzanie historii wpłat i danych na fakturze, wprowadzanie stanów licznika i podgląd wcześniejszych odczytów, aktywowanie i anulowanie ekofaktury, przypomnienia e-mailowe (np. o wystawieniu faktury, terminie płatności, odczycie gazomierza) i zarządzanie własnymi danymi teleadresowymi (np. zmiana adresu korespondencyjnego).

    Czy odpowiedź była przydatna?

  2. Zapomniałeś hasła?

    W przypadku, gdy Klient zapomni hasła do e-BOK’a, może skorzystać z opcji „Nie pamiętasz hasła?” umieszczonej z lewej strony obok przycisku „Zaloguj się” w oknie logowania. Podając tutaj swój identyfikator Użytkownik otrzyma na pocztę e-mail wiadomość z linkiem, który umożliwi zresetowanie hasła.

    Czy odpowiedź była przydatna?

  3. Zapomniałeś identyfikatora e-BOK?

    Identyfikator to nazwa użytkownika podana w momencie rejestracji do e-BOK’a. Jeśli nie pamiętasz identyfikatora – zadzwoń pod numer 801 100 800, a my po podaniu przez Ciebie imienia i nazwiska oraz nr klienta - odszukamy w bazie e-BOK właściwą nazwę użytkownika dla Twojego konta.

    Czy odpowiedź była przydatna?

  4. Konto jest zablokowane?

    Konto blokuje się po trzykrotnym wprowadzeniu błędnego hasła.

    Dostęp do konta może odblokować administrator e-BOKa. W tym celu należy zadzwonić na numer 801 100 800 lub napisać na adres e-mail: ebok@ewe.pl.

    Czy odpowiedź była przydatna?

  5. Rejestracja w e-BOK nie powiodła się?

    Jeżeli Twoja rejestracja w e-BOKu nie powiodła się, otrzymasz od nas maila ze wskazaniem, w którym momencie rejestracji został popełniony ewentualny błąd. Mail zostanie wysłany na adres kontaktowy podany podczas rejestracji. Spróbuj ponownie się zarejestrować, poprawiając wskazane błędy. Jeśli rejestracja ponownie zostanie odrzucona – nie zwlekaj, skontaktuj się z nami pod numerem 801 100 800 lub mailowo - ebok@ewe.pl.

    Czy odpowiedź była przydatna?

Świętuj z nami 20 lat i skorzystaj z jubileuszowej promocji!

Świętuj 20 lat EWE i skorzystaj z jubileuszowej promocji!