Komunikat EWE

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników to dla nas wartość nadrzędna, dlatego podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu Biur Obsługi Klienta EWE w Międzyrzeczu, Rzepinie, Krośnie Odrzańskim i Wieluniu. W związku z tym zachęcamy do korzystania ze zdalnych form komunikacji.

Wszystkie sprawy w EWE załatwisz bez wychodzenia z domu, poprzez:

  • infolinię: 801 100 800, od poniedziałku do czwartku w godz. 8-16 i piątek w godz. 8-13.

Ponadto informujemy o tymczasowym zawieszeniu montażu gazomierzy u naszych Klientów. Od 16 marca br. wszystkie podania o uruchomienie przyłącza gazowego będą realizowane w terminie późniejszym. O ponownym wznowieniu prac poinformujemy niezwłocznie.

Pogotowie Gazowe EWE pozostaje bez zmian i pracuje 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Prosimy Was o wyrozumiałość i życzymy dużo zdrowia!

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników to dla nas wartość nadrzędna, dlatego podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu Biur Obsługi Klienta EWE w Międzyrzeczu, Rzepinie, Krośnie Odrzańskim i Wieluniu. W związku z tym zachęcamy do korzystania ze zdalnych form komunikacji.

Wszystkie sprawy w EWE załatwisz bez wychodzenia z domu, poprzez:

Czytaj więcej>>

<