Montaż gazomierzy u klientów w czasie pandemii

EWE wznawia montaż gazomierzy u klientów, przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności!

Dostęp do gazu ziemnego dla nowych odbiorców, jak i jego ciągłość jest dla nas priorytetem, dlatego prace monterskie będziemy prowadzić z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa i przy użyciu dodatkowych środków ochrony osobistej.
Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest dla nas równie ważne, w związku z tym prosimy o zapoznanie się ze specjalnymi czynnościami podczas montażu, jakie wprowadziliśmy na czas pandemii:

  • Bezpośrednio przed montażem gazomierza wymagamy oświadczenia klienta, potwierdzającego obecny stan zdrowia wraz z informacją o nieprzebywaniu na kwarantannie domowej – potwierdzenie poprzez SMS, wysłane na wskazany przez montera numer telefonu.
  • Prosimy o poinformowanie instalatora, który będzie obecny podczas montażu, o wprowadzonych dodatkowych zasadach bezpieczeństwa.
  • Przed wizytą montera i bezpośrednio po niej prosimy o przewietrzenie pomieszczeń.
  • Zachowanie strefy kontaktu z monterem minimum 2 metry.
  • Zmieniamy formę potwierdzenia montażu gazomierza - potwierdzenie stanu gazomierza odbędzie się poprzez przesłanie SMS lub MMS.


Inne Państwa sprawy również nie są nam obojętne - prosimy o kontakt z EWE pod numerem: 801 100 800 lub online poprzez naszą stronę www.ewe.pl.

W tym trudnym okresie możecie na nas liczyć!
#jesteśmydlaWas

Poleć gaz ziemny i odbierz kartę podarunkową