Tymczasowe zamknięcie Biur Obsługi Klienta
04.11.2020
Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników to dla nas wartość nadrzędna, dlatego podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu Biur Obsługi Klienta EWE w Międzyrzeczu, Rzepinie, Krośnie Odrzańskim i Wieluniu. W związku z tym zachęcamy do korzystania ze zdalnych form komunikacji.
Wszystkie sprawy w EWE załatwisz bez wychodzenia z domu, poprzez:
- elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, w którym m.in. podasz odczyt gazomierza, sprawdzisz zużycie gazu czy włączysz ekofakturę,
- stronę internetową www.ewe.pl, gdzie
- infolinię: 801 100 800, od poniedziałku do czwartku w godz. 8-16 i piątek w godz. 8-13. W dniach 24 i 31.12.2020 r. Infolinia będzie nieczynna!
Ponadto informujemy, że montaż gazomierzy u klientów odbywa się z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa i przy użyciu dodatkowych środków ochrony osobistej - sprawdź specjalne czynności podczas montażu gazomierza, jakie wprowadziliśmy na czas pandemii >>.
Prosimy o wyrozumiałość i życzymy dużo zdrowia!