Tymczasowe zamknięcie Biur Obsługi Klienta

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników to dla nas wartość nadrzędna, dlatego podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu Biur Obsługi Klienta EWE w Międzyrzeczu, Rzepinie, Krośnie Odrzańskim i Wieluniu. W związku z tym zachęcamy do korzystania ze zdalnych form komunikacji.

Wszystkie sprawy w EWE załatwisz bez wychodzenia z domu, poprzez:

  • infolinię: 801 100 800, od poniedziałku do czwartku w godz. 8-16 i piątek w godz. 8-13.

Ponadto informujemy, że montaż gazomierzy u klientów odbywa się z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa i przy użyciu dodatkowych środków ochrony osobistej - sprawdź specjalne czynności podczas montażu gazomierza, jakie wprowadziliśmy na czas pandemii >>.

Prosimy o wyrozumiałość i życzymy dużo zdrowia!

Poleć gaz ziemny i odbierz kartę podarunkową