Zbiór Praw Konsumenta Paliw Gazowych

Każdy z nas jest w życiu codziennym konsumentem. Warto orientować się jakie mamy prawa przy nabywaniu produktów i usług. Klienci świadomi swoich praw to motywacja dla firm, by ciągle podnosić standard obsługi i spełniać coraz wyższe wymagania.

W tym celu Urząd Regulacji Energetyki opracowuje dokument, który ma informować konsumentów gazu ziemnego o przysługujących im prawach. Dokument jest tworzony przy współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

Zachęcamy do jego lektury!

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich jest Koordynator ds. Negocjcacji działający przy Prezesie Urzędu Regulacji Energetyki - więcej na www.ure.gov.pl

Szanowni Państwo,

w ostatnich dniach nasza spółka dostała zawiadomienie o rozpowszechnianiu nieprawdziwych i szkalujących informacji, jakie firma emBroker przekazuje naszym klientom o spółkach grupy EWE w Polsce.
EWE od ponad 20 lat z sukcesami działa na rynku gazu i energii. Jesteśmy jedną z największych firm dystrybucji gazu w Polsce, a naszym klientom oferujemy zaawansowane produkty energetyczne. Świadczymy usługi nieprzerwanie i według najwyższych standardów, w tym standardów środowiskowych, oferując energię pochodzącą wyłącznie ze źródeł odnawialnych. 
Informujemy, że wobec nieprawdziwych, nieuczciwych i nieprofesjonalnych działań firmy emBroker nasze spółki podjęły już przewidziane prawem działania.

Polska gospodarka powoli wraca do dawnej dynamiki rozwoju. Firma EWE aktywnie wspiera w tych trudnych czasach firmy, z którymi współpracuje, oferując w ostatnich miesiącach wsparcie finansowe dla inwestycji energetycznych naszych klientów. Planujemy przeznaczyć na ten cel kilkanaście milionów złotych. Gorąco zachęcam do kontaktu w celu,  zapoznania się ze szczegółami. 

Z poważaniem
Dariusz Brzozowski
Prezes Zarządu