Zmiana numeru infolinii EWE – nowy nr to 123 800 000
01.06.2021
Z dniem 1 czerwca br. zmienił się numer infolinii EWE oraz adres mailowy do kontaktu. Od tego momentu prosimy o kontakt pod nowym numerem 123 800 000 lub mailowo na adres kontakt@ewe.pl.
Zachęcamy także do korzystania z pozostałych form zdalnego kontaktu z EWE, poprzez:
- elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, w którym m.in. podasz odczyt gazomierza, sprawdzisz zużycie gazu czy włączysz ekofakturę,
- stronę internetową, gdzie:
• porozmawiasz na live czacie,
• zamówisz rozmowę z EWE we wskazanym przez siebie terminie,
• złożysz wniosek o wydanie warunków technicznych, przyłączenie do sieci gazowej EWE i sprzedaż gazu ziemnego, a także podpiszesz umowę online,
• zapytasz o ofertę na dowolny produkt z portfolio EWE.
Wszystkie sprawy w EWE załatwisz bez wychodzenia z domu!
Jednocześnie przypominamy, że nr Pogotowia Gazowego EWE pod którym możesz zgłosić awarię instalacji gazowej, pozostał bez zmian: 800 111 992.